Paul Geplaatst op 18-02-2025 Ik had moeite met het vinden van het juiste update pakket. George Kniest heeft mij hiermee geholpen.
Timo Geplaatst op 13-01-2025 Handige manier om je kaarten te updaten, de procedure werkt goed en gemakkelijk. Updaten via de site van Garmin werkte niet, dit wel.
T.Kikkert Geplaatst op 17-06-2024 Vorige week een nieuwe Navionics + update blank besteld .Keurig de volgende dag al bezorgd vervolgens door mij met behulp van de Chart installer en card reader het gebied op de nieuwe kaart gezet.Na ongeveer 10 minuten alles compleet met groene vinkjes.kaart uitgenomen en in de plotter gedaan maar die kon niets lezen.Toch maar even Kniest gebeld en vervolgens kreeg ik medewerker Bob aan de lijn problemen door mij uitgelegd en Bob herkende dit meteen een BUG in de data.Afgesproken dat kaartje even retour gaat naar kniest dan zal Bob de kaart formatteren en door middel van een code opnieuw het gebied op de kaart zetten voor service.Fantastisch dit is goede service !!Volgende dag kaart weer in huis en door mij in de plotter gezet Bingo !Alles prima update kaart zonder Bug..Bob bedankt voor goede service.
Willem Geplaatst op 17-06-2024 In begin kreeg ik het niet voor elkaar. Contact George Kniest gezocht. De stappen die vermeld staan gevolgd uiteindelijk lukte het wel.
Hans Ebben Geplaatst op 25-05-2024 Uiteindelijk is het mijn gelukt om mijn abonnement te verlengen van naviotronic maar snap niet waarom er geen Nederlandse versie is en het heel onduidelijk is allemaal.Met namen bij het plannen van een route en overbrengen van tablet naar plotter blijkt nu dat je maar beperkt routes kunt over zetten.
w de baat Geplaatst op 16-05-2024 dit heeft gewerkt, maar alleen dankzij de assistentie van jullie medewerker Bob. Hulde aan Bob, die in staat bleek om ondanks peesontsteking de juiste toets te raken - op de valreep - waardoor we veilig de oversteek naar Pin Mill en Fecamp konden maken. Het ligt niet aan jullie, maar aan Navionics die claimt dat upgrades en dergelijke een fluitje van een cent zijn: dat zal wel, als je maar weet hoe. Bob weet dat dus, maar ik in ieder geval niet. Hij meldde dat hij er 450 per jaar doet - dan kan ik het misschien ook wel leren.... Wouter de Baat 0653755096
ed van der kruijssen Geplaatst op 04-07-2023 Vorig jaar voor mijn B&G Zeus de C map update gekocht voor het Middellandse ze gebied. Nog nooit eerder een zo slecht gedetailleerde kaart gehad. Plaatsnamen en havens worden vaak niet vermeld. Dieptes in baaien worden regelmatig niet aangegeven. De kaart van C Map is eigenlijk ronduit gevaarlijk om mee te navigeren.Zag bij vrienden met dezelfde Zeus de kaarten van Navionics en dat deze wel gedetailleerd zijn. Vandaar de keuze nu na een jaar om de C map niet meer te gebruiken daarvoor in de plaats een Navionics update aan te schaffen. Jammer van de initiële investering in C map maar veiligheid gaat voor alles
Wim Geplaatst op 22-12-2022 Prima geholpen. Kaart was defect, is kosteloos opgelost en daarna weer een jaar updates bijgekocht.Ik kom hier primair al om de geweldige service
Martijn Geplaatst op 22-06-2022 Doet het nu ook goed op de Mac (dat was een paar jaar geleden nog niet zo). Installatie is zelfs voor mij als 62-jarige digibeet heel eenvoudig. Navionics-appje installeren op je laptop en daarna de stappen volgen van het programma: nieuwe SD-kaartje erin, oude SD-kaartje erin, nieuwe SD-kaartje er weer in en even een paar minuten wachten totdat het hele kaart op het nieuwe SD-kaartje staat. Je moet wel een gratis Navionics/Garmin account aanmaken als je dat nog niet eerder had gedaan. Ook dat is heel simpel.